Hvorfor vælge IndgangIT ?
I en travl virksomhed som vores er det væsentligt aftaler bliver overholdt, og at vi får hurtig og personlig respons på både support og øvrige IT- spørgsmål, hvilket IndgangIT til fulde opfylder.
Indehaver: Robert Vendelbo Nielsen
Tekst følger
Indehaver:
Vi har været kunder hos IndgangIT siden år 2000, og vi har i alle årene fået den sevice og support vi har haft behov for. Udfordringer og problemer bliver løst effektivt via nettet så vi hurtigt kan komme videre.
Indehaver: Bent Thorsted Jensen
Vores IT system har aldrig fungeret så godt som hos IndgangIT. Der er fokus på tingene bliver fulgt til dørs, vi for klare og forståelige instruktioner i brug af funktioner og tilretninger, der letter den daglige administration. Kendskabet til vores virksomhed og vores travle perioder, gør vi kan køre problemfrit imens det står på, og evt. ting vi ikke lige er obs på bliver der taget hånd om inden, eller planlagt til opfølgning når sæsonen er overstået. Har vi udfordringer har vi hurtig support, også hvad angår installation af hardware til vores system.
Indehavere: John & Jonna Gottfredsen
I forbindelse med behov for enkel timeregistrering, mulighed for straks-fakturering og kvalitetskontrol der kunne integreres med WinKompas kom vi i forbindelse med IndgangIT i 2013. Alt vedrørende implementering blev varetaget proffesionelt og kompetent, ligesom vi altid har hurtig support ved hånden på vores software og hosting.
Indehaver: Henning Nielsen
Tekst følger
Vi kom i kontakt med IndgangIT i 2012 og har været rigtig godt tilfredse, både hvad angår vores IT-system og regnskabsassistance. Med hurtig og effektiv fjernsupport er vores eventuelle problemer hurtigt løst, og aftaler vedr. regnskabsassistance bliver altid planlagt i god tid og overholdt, så administrationen og tiden er effektiv for os ved de aftalte konsulentbesøg.
Indehaver: Rasmus Greve Nygaard